Summa sidvisningar

fredag 18 maj 2018

Nu är det nära

 Tog en promenad med min kusin igår kväll, så då fick jag ihop både en promenad till jobbet på morgonen och sen gick vi en hel mil på kvällen.

När man går och pratar och har trevligt så kan man gå hur långt som helst.
Vi klarade oss nästan undan regnet.
Sista kilometern blev i lätt regn.
 Idag har jag och Robert träffat psykolog på habiliteringen och fått svar på Fabians ADHD utredning.
Vi visste ju redan svaret i och för sig men nu väntar vi på ett läkarbesök för att sen få börja medicinera.
 Han fick ett smärre utbrott när vi kom hem och det flög saker åt alla håll och kanter.
Sen tvärslocknade han i soffan❤

Blir spännande att se hur det går att flyga med honom.
Vi åker till Arlanda i natt så vi har en lång resa framför oss.
Och jag är flygrädd så jag nästan mår illa när man ska starta och landa.
Väl uppe i luften går det bra.
 Nu ligger vi här i varsin ände av soffan medan Robert packar och ska torka golven.

 Vet inte om det var den långa promenaden som gjorde det eller att jag sket innan jag vägde mig.
Men har haft en önskan om att få hinna komma under 80 kg innan vi skulle åka.
Och jag gjorde det!!
Så förbaskat skönt!
Nu är nästa delmål 75 kg.

3 kommentarer:

  1. Angående ADHD diagnos då har vi fått diagnos för 3 månader sen...vi är familjhem för socialtjänten som du vet ssäker o har 2 underbara barn som bor hos oss....1 med ADHD...vi har lärt oss hantera situationen men man lär sig varje dag....på Bup är dom duktiga att ge tipps men varje barn ä unik...lill syskon få stå ut med mycket men det har vi också fått under kontroll men fått tjata få rätta hjälp på skolan ......vi gör allt för dom som dom är vara egna barn❤...vill bara berätta så du vet att att varje dag är en ny dag och kärleken till barnen gör oss stark ..kram från Nancy

    SvaraRadera
  2. Härligt! Grattis :)
    Njuuut på semestern

    /Annika K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Annika det ska vi göra! 🤗😀

      Radera