Summa sidvisningar

tisdag 15 maj 2018

Hjälp jag hinner inte med

 Igår gick jag en utbildning om att ha gymnastik med mina pensionärer på jobbet som heter Tryggare och Starkare.
Det var det andra utbildningen så nu kännare jag mig lite tryggare och starkare att kunna ha gymnastik på jobbet också .

Vi åt en god lunch på Tzatziki som låg alldeles bredvid.
Jag tog en kycklingsallad som var fantastiskt god .

 När jag kom hem efter utbildningens slut satte jag mig vid symaskinen.
Var egentligen alldeles för varmt för att sitta inne och sy men hade en del att göra klart innan vi åker.

Blev två västar till "masdräkt" och så ett babynestet.

 Hade ingen direkt energi för att ge mig ut på kvällen men jag tog mig ut ändå.
Blev en härlig långpromenad på 7 km i solnedgången.

 Och äntligen kom dom!!
Våra nya bilar!
Att välja färg på en ny porsche är inte lätt så vi tog en i varje färg👌😁

 I morse blev promenaden av på morgonen istället då jag gick till jobbet.

Älskar den rena luften på morgonen och dom härliga dofterna från häggen som slagit ut.

Helt underbart❤

Jag önskar så att vi kunde hitta ett hus att hyra eller åtminstone få tag på en lägenhet på markplan men en uteplats.
Känner mig så instängd här så jag håller på att krypa ur kroppen ibland.

Särskilt såna här varma dagar.
Det går inte att vara på balkongen överhuvudtaget när solen ligger på.
Att gå ut i den stekheta sandlådan är inte heller att tänka på ens.

Men snart får vi vara ute hela dagarna och sola och bada.
Bara 3 dagar kvar!

Jag har inte ens hunnit fundera på vad jag ska ha med mig.
Brukar vanligtvis ha skrivit lista vad som ska med och ha planerat lite.
Men inte nu.
Kommer nog inte hinna med det förrän sista kvällen så det får bli som det blir.

2 kommentarer:

  1. Skönt med mer lagom värme
    Denna värmen som r nu tar nästan kål på mig 🙄
    Babynest - säljer du?
    Pris?


    /Annika K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Annika!
      Jag tar mellan 450-550:- för ett babynest beroende på väl av tyg och om man vill ha spets och satinband 🙂

      Radera