Summa sidvisningar

lördag 5 maj 2018

Heja oss

 Igår fick vi till ett pass tillsammans på gymmet igen.
En timme på crosstrainer och vi såg ut som två tomater efteråt.
Trötta men nöjda tomater.
 På eftermiddagen gick jag ut i sandlådan med Fabian.
Det kan vara bland det absolut tråkigaste som finns, att leka i sandlådan.
Men vad gör man inte för sitt barn
Marko kom till oss igår och har sovit här i natt.
Han och Robert har dragit iväg på den årliga födelsedagskryssningen.
(Som av olika anledningar går blev lite senare i år)
Marko bjuder alltid Robert på kryssning när han fyllt år.
Fabian blev så glad när hans gudfar kom hit och har busat gärnet med honom.

Jag blev mest glad när dom åkte för då blev det tyst och lugnt här hemma😉

Skulle gå ut på en promenad med Fabian när dom åkt var min plan.
Men när jag kom från toaletten så hade han somnat i myspölen.
Ja så går det när man ska upp före 05 fast man somnat sent...

Nåja det gjorde inte så mycket, jag passade på att ta en vila i soffan medan han sov.

 Fanny och tjejerna kom in till oss och vi gick ut i det härliga sommarvädret vi faktiskt haft idag.

 Vi gick först på gårdsloppis i Elsborg, sen till lekparken bredvid mormor.

 Var hem och gjorde middag, bjöd hit mormor på mat sen gick vi ut igen.
 Såna här dagar vill man ju verkligen ta vara på.
Eftersom det var första sommardagen så bjöd jag mamma och Fanny på varsin paraplydrink🍹

Fanny och tjejerna sover kvar här i natt.
Imorgon ska vi ut i solen och leka igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar