Summa sidvisningar

onsdag 9 maj 2018

Födelsedag och bästa presenten

 Har jobbat idag och blivit gratulerade av mina vänner där.
Mamma tog en promenad dit och kom förbi med en present.
 Har fått så mycket fina presenter så nu kan jag skämma bort mig med ny frisyr, snygga fransar, nya skor och bikini.
Kan även stryka utan att vara rädd för att förstöra tygerna.

Men bästa presenten var ändå att febern gått ner på Fabian och han har till och med ätit mat idag❤
 Robert gjorde en nyttigt variant av räkmacka som var fantastiskt god.
 Imorgon kommer resten av ligan hit.
Stora som små.
Alice hade önskat bullar på mormors kalas så det har jag bakat till henne.
Ja dom andra får också smaka såklart.
Sen har jag även förberett två smörgåstårtor som vi ska fika imorgon.

Fyller man år får man strunta i pointsen lite.
Man fyller ju bara en gång per år trots allt.
Och fort går det.
Faktiskt fortare för varje år.

Tänk när man skulle fylla 18 och 20, då stannade tiden typ i flera år och man var 17 hur länge som helst.
Men nu rasslar det bara till och snart är jag 50 år!!
Två ynka år bara och dom lär väl gå i raketfart kan jag tro....

2 kommentarer:

  1. Hipp, hipp, hurraaaaa!!! Ett försenat GRATTIS från mig... Kram. Karin.

    SvaraRadera