Summa sidvisningar

torsdag 3 maj 2018

Alltid nån oro över något

 Bilderna kom visst lite huller om buller och inte kan jag ändra dom heller.
Men som synes har jag bakat massor med bullar och haft lunch på jobbet.
 Åt ingen bulle såklart och gav mig ut på en regnig promenad när jag kom hem från jobbet.
 Jag har en app som jag börjat använda för att springa.
Jag springer 1,5 minut och går två.
Jag tar absolut inte ut mig på något vis utan joggar lite lugnt.

Har min klocka på mig hela dagarna som mäter pulsen regelbundet under hela dygnet.

Som lägst (När jag sov) var den nere på 69.
Nu när jag suttit och kollat på tv  har den legat på 87.
Men kolla när jag var ute och lufsade i regnet nu på kvällen.
Den har varit upp i 220.
Så hög har jag aldrig haft förut.
Nån som kan det här med pulsen?
Är det normalt att den blir så hög trots att man inte tagit ut sig helt?
Kan inre stress och oro ge hög puls?

Törs jag ens springa nåt mer om pulsen skenar iväg så högt?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar