Summa sidvisningar

onsdag 11 april 2018

Vågar vi hoppas på att det är över nu tro

 När tvättkorgen inte längre räcker till är det tur att man har badkar.
Nu har jag även bytt i alla sängar utom den Robert ligger i så nu är berget med tvätt om möjligt ännu större...
 Fabian har kommit upp på benen igen men inte kunnat äta nåt.
Ska prova lite försiktigt idag.
Men han tog disken och gjorde nån slags soppa samtidigt😊
 Robert åkte på magsjukan rejält han också.
Efter en gbp operation kan man ju inte kräkas som vanligt och man får fruktansvärda smärtor i magen.
Man får ju kräkkänslorna och kräks men det kommer liksom inget.
Fy stackarn höll på hela natten ändå till 5 på morgonen att kräkas.
Sen låg han i magsmärtor hela dagen efter det.
Nu håller jag mina tummar allt jag kan att det är samma bakterie jag hade förut så jag klarar mig nu.

Nu drömmer jag om en hel månad som friska och kanske kunna få årets första riktiga lön....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar