Summa sidvisningar

tisdag 3 april 2018

Så otroligt sorgligt♡

 Fabian somnade i pappas famn igår förmiddag.
Han har dreglat väldigt i några dagar och vi har funderat om det var nåt på gång.
Ont i halsen eller nåt, han dreglar ofta mycket när han är sjuk.
 Brukar hämta mina paket på Film och Fabel som ligger runt knuten där vi bor.
Det jobbar tydligen en riktig retsticka där😂
 Elin hade sytt så fina byxor till Fabian som han fick i påskägg av henne.
 Såklart han var stolt som en tupp över dom nya byxorna och fick lova att spegla sig😊


 Var en riktigt fin dag igår.
Elin och Alice kom till oss så vi gick ut och lekte lite.

 Hittade en sån söt liten snögubbe i Kvarnparken som någon hade gjort.




 Vi äter gott varje dag och det är så kul med lite nya maträtter.
Igår blev det risotto med svamp och fläskfilé.

 Har sytt ett gulligt babynest igen.
 Robert som varit hemma med Fabian idag fixade middagen.
Jo då, han vaknade med feber i natt kl 02:30 och vi har varit vakna sen dess.
Nu sover han och vi får hoppas på lite sömn i natt.
 Jag tog en promenad efter jobbet.
Var så frusen när jag kom hem så det fick bli ett varmt bad.
 Lyxade till med ansiktsmask och en badbomb i vattnet så nu luktar jag gott👌

Möttes av ett sånt trist besked på dagen.
Jag tror att hela Sverige sörjer idag.
Fina Lill-Babs har gått bort❤
Jag blev verkligen ledsen på riktigt.
Känns som att man kände henne på nåt konstigt sätt.
Hon verkade vara en sån genomsnäll och varm människa som alltid bjöd på sig själv.

Sov gott fina Barbro❤
Det kommer bli tomt utan dig🕊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar