Summa sidvisningar

onsdag 11 april 2018

Man ska inte ropa hej...

 När jag trodde att jag skulle klara mig började jag må pyton. Låg med en spyhink redo hela förmiddagen.
Magen bullrade och lät och hade världens magknip.
Sen övergick det och slog till i bakdelen istället.
Så nu är man babianarsle och får dutta försiktigt med bomullstussar efter toalettbesöken.
Men tusen gånger hellre det än att kräkas!

Robert och Fabian tog lite luft på balkongen idag när Robert ropade på mig.
Där nedanför vår balkong låg mindre trevliga saker som tinat fram under snön!!

Det var inte lilla kniven heller!

 Fick lite uppiggande och rolig post idag.
Det är så typiskt Elin att göra något sånt här❤
Ännu mer typisk för henne är just texten bakpå kortet, Elin kom nämligen sist i bowlingen 😂

Fanny har varit in till akuten två dagar i rad med lilla Lovis.
Hon har haft hög feber i snart en vecka och hon andas lite konstigt och hostar väldigt.
Igår natt hade hon fått som anfall och skakat och varot helt blå om läppar, händer och fötter.
Det är tydligen ett elakt virus hon råkat ut för men inte RS-virus.
Hon har fått inhalera sen fick dom åka hem igen efter en massa prover och det såg bra ut.

Vad är det med den här vintern och alla sjukdomar?
Det verkar vara så himla många som är sjuka och dessutom sjuka så länge.
Hoppas innerligt det blir en bra vår och sommar efter alla dessa sjukor vi haft nu.

Och så hoppas jag min magsjuka håller sig kvar i nedre regionen.
Magen låter som värsta jordskredet eller nåt.... kanske är vitpepparkornen jag ätit som ställer till det.
Det gjorde vi alltid på natten när jag jobbade för att slippa undan magsjukan när den gick.
Jag klarade mig över 15 år i alla fall innan jag till sist fick den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar