Summa sidvisningar

lördag 3 mars 2018

Det är tur jag har mina symaskiner

 Vi hostar och snorar vidare här hemma.
Ingen feber längre tack och lov.
 Tog bilen och hälsade på hos Rasmus i helgen.
 Han har alltid så fint och städat hemma.
Fabian gillade hans älghorn på väggen och jag hängde i baren.
Var lite snålt med drickat där bara😉

 Åkte till Rog och lämnade ett par byxor jag lagat.
Hur vackert som helst med all snö!!

 Sen har orken typ räckt till att sy.
Jag har sån förbaskat dryg hosta så fort jag gör nåt.
Sydde en tröja till Selma av spillbitar.
Man ska ta vara på allt.

 Sen har faktiskt Robert fått sig några snygga t-shirts.
 Han har valt ut tygerna själv och jag har sytt.
 Älskar hans väl av tyger!!
 Min favorit är flamingos!
 Sen kommer rosorna 😊

 Fabian ville såklart ha en tröja med fåglar han med.
Tyvärr räckte inte tyget så kg fick pussla ihop baksidan men det blev ju bra ändå.

 Han blev mer än nöjd och det är väl huvudsaken😃❤



 Så nu kan killarna matcha när vi ska åka på vår semester i maj!


 Ska bli så skönt och ha något att se fram emot, det här varit en lång tråkig vinter med sjukdomar som ständigt avlöst varandra.
 Fabian tyckte det var så kul när han och pappa var lika.
 Dom letade efter solen i hallen men det fanns ju inte där🌞😊

 Nästa vecka ska vi till Tällberg med jobbet.
Det ska bli så kul.
Gissa om jag kommer att lägga mig tidigt och ta vara på varenda minut att få sova😂


8 kommentarer:

  1. Härligt med resa! Hur länge blir ni borta? En liten undran då du ofta skriver om ansträngd ekonomi, hur har ni råd? Tycker att ni ofta gör saker på egen hand och tar er tid för varandra, bra gjort!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va kul att du glädjs med oss!! 😀 ja vi har alla olika syn på att ta tid för varandra. Men 4 nätter utan Fabian på 5,5 år är inte mycket för oss. Men efter att nu ha kammat hem drömvinsten kompenserar vi det med en resa på 6 månader. Fabian blir såklart hemma. Nu ska vi göra saker på egen hand och ge varandra tid. Vi laddar med smoothies hemma åt honom och öppnar dom såklart för dom klarar han att äta själv👍

      Radera
  2. Alldeles rätt då ni endast haft 4 nätter själva på 5.5 år!🖒 Gör det som känns rätt för er.

    SvaraRadera
  3. Ha det så härligt, hälsar Mary Anne/Rättvik

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack snälla Mary Anne det ska vi ha❤

      Radera
  4. Underbart med sol och bad om ett par månader!! Det blir säkert en fin tur till vackra Tällberg också. Gillar flamingotyget! Kram, Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli så skönt! Hoppas vi får hålla oss friska bara men nu måste det väl vända snart tycker jag😊 KRAM

      Radera