Summa sidvisningar

fredag 16 februari 2018

Vi har verkligen världens roligaste prickiga kille

 Ja det var väl en himla tur att jag skar ut delarna till tröjan igår.
Det första Fabian gjorde när vi klev upp var att gå in och hämta sina nya byxor i syrummet.
Sen kom han med tyget och klappade på magen att han skulle ha en tröja.
 Det var bara att gå in till symaskinen fast klockan inte ens var 6 på morgonen...
 Han var nöjd som vanlig när den var klar.
Byxorna hade han redan på sig såklart😁
 Trots feber och kliande prickar har han ingen riktig ro att vara still och ta det lugnt.
Ta det lugnt finns inte i hans värld....
 Jag höll på att skratta på mig när jag duschat klart och drog undan draperiet.
Hade jag vetat att det var sån kö utanför hade jag såklart snabbat på lite i duschen😂😂
Fabian och hans köer.
Vanligast är när jag duschar att de flesta grejerna ligger inne i duschen med mig.
Brukar oftast passa på att duscha när Robert är hemma då det är lugnast så.
Men ibland hinns det inte med och då har jag alltid sällskap.

 Riktigt samma full fart som det brukar är det dock inte.
Sömnen på nätterna är om möjligt ännu sämre.
 Han somnade till på soffan på dagen❤
Han har ingen vidare matlust utan äter helst bara gröt.
 Jag tog vara på tillfället att vila och lade mig bredvid honom.
Man blir helst slut när det går i 100 knyck hala dagarna och halva nätterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar