Summa sidvisningar

söndag 4 februari 2018

Nu längtar jag till jobb och vardag

 Det är så skönt att ha fått tillbaka orken igen så nu har jag gått 7 km tre dagar på raken.
 Två dessutom helt för mig själv med podd, musik eller ljudbok i öronen.
Älskar att gå i detta vintervita härliga landskap.
Det är nog första gången man faktiskt skulle kunna ta sig fram med spark mitt i stan.
 Men helgen har inte bara gått i lugnet och fridens tecken...
 Lovis har sovit borta för första gången och vi fick den äran att ha henne sovande hos oss då.
Fanny och Jesper firade hans mamma som fyllt jämt.
 Vi hade båda tjejerna här så det var full rulle kan man säga...
 Jag bakade lite tekakor så vi hade till frukost dagen efter.

 Barnen och mormor/gammelmormor sprang runt runt så man blev trött av bara se på dom😂
 Lovis hakar på och Fabian försöker följa Selmas tempo men det är svårt för hon är snabb som en vessla😃



 Dom somnade skönt på kvällen så som dom höll igång hela dagen.
 Så mysigt att sova bredvid dessa två små sötnosar😍
Dessutom fick jag sovmorgon!
Dom här tjejerna kan sova dom!
Kvart över åtta började jag smyga ur sängen och då vaknade dom😊

Robert hade som vanligt blivit väckt 04:30 av Fabian...
Tjejerna kan få sova här oftare tycker jag😂

 Vid frukost var det fullt runt bordet.
Älakar att ha dom här❤
 Lovis är en riktig hejare på att äta😀
 Selma gillade mormors hembakade bröd.



 Idag bakade vi bullar och mormor/gammelmormor kom hit och fikade med oss.
Hon gillar bullar, särskilt stora bullar😅

 En promenad i solnedgången alldeles för mig själv när barnbarnen åkt hem och Robert tog Fabian med sig ut till Grycksbo.
 Tyvärr gör sig vyn över stan inte lika bra på bild som i verkligheten .
Men otroligt vackert var det!

Efter en helg med full fart så längtar man lite efter måndag och jobb igen😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar