Summa sidvisningar

söndag 18 februari 2018

Måste dra ner på tempot lite....

 Har sovit som en prinsessa i mitt syrum i natt.
Sov ända till 8 då jag fick frukost och kaffe av mina killar.
Sen drog jag på mig promenadkläderna och gick ut en timme.
Fick sakta ner på tempot när jag gick genom stadsparken.
Det är tur dom sätter upp skyltar när man har bra fart i benen 🚶🏃
 Fabian har feber och är allmänt hängig.
Eller rättare sagt han har feber, det går i 100 knyck tills han plötsligt kraschar och somnar helt utmattad.
På mig skulle han somna så det var bara att passa på och mysa lite❤

 Har sytt lite nya t-shirts till honom av småbitar jag hade kvar av gamla tyger.
Han har bara typ en t-shirt som passar, dom andra är för små.
 Glasströjan blev en klar favorit.
När den var på gick han till frysen, pekade på tröjan och gjorde tecknet för glass.
Klart man får äta glass när man är sjuk.
I sängen till och med får man äta😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar