Summa sidvisningar

onsdag 3 januari 2018

Lilla Lovis 1 år♡

 Hur fort kan ett år gå egentligen!?
Tyckte hon föddes alldeles nyss och igår fyllde hon hela 1 år!!

Vi får fira både Elin och Lovis sen när vi blivit friska.
 Den här influensan var segdragen måste jag säga.
Orkar fortfarande inte vara uppe längre stunder.
Blir alldeles yr och kallsvettig.

Jag har i alla fall fått hostmedicin utskrivet så att nu går nätterna lite bättre att sova.
Nästan lite för bra.
Både jag och Fabian (som också är dålig än) sov ända till 12:30 idag!!
Trodde inte mina ögon när jag kollade på klockan.
 Robert tog ut oss på en tur med bilen idag.
Så skönt att se nåt annat än väggarna hemma.
Vi var till Rog och hämtade Fabians byxor vi glömde där på julafton.
 Vilket vackert vinterlandskap det var där.
Snövallarna var meterhöga.
Lite annat än allt grått snöslask här i stan.

Nu längtar jag så efter att bli frisk och gå ut och få dra ner frisk, kall, skön luft i lungorna.
Nästa år ska jag definitivt ta influensavaccin.
Har säkert sagt det förut men gör det igen för att påminna mig själv.
Att vara såhär däckad så länge är inte kul för nån....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar