Summa sidvisningar

söndag 14 januari 2018

Kalasdag nr 2 och skillnaden mellan komplimang eller förnedring är hårfin

 Idag har vi varit på 4-årskalas hos Alice.
 Temat på kalaset var som synes, Frost😊
 Fabian är alltid enda killen på kalasen vi varit på. Han är omringad av små söta tjejer som tar väl hand om honom och hjälper honom❤😊
 Den sötaste idag var nog i alla fall Lovis.
 Hon såg så himla rolig ut i sin kalasmundering😂😍

 Fiskdamm var självskrivet. Inget kalas utan fiskdamm.
Måste berätta en annan sak som inte alls har med kalaset att göra.
Men vi var in på Systembolaget i fredags.
Jag och Fabian väntade utanför kassorna på Robert som var in och handlade.

När det blev hans tur att betala bad kassörskan om legitimation.
Jag visste att han skulle bli arg.

De flesta, mest "tjejer" i medelåldern skriver ut på Facebook att idag fick dom minsann visa leg på bolaget!!
Så glada över att nån måste ha tyckt att dom såg unga ut.

Men Robert han blir allt utom glad.
Han började direkt- du skojar!? Jag är 38 år!! (39 om två veckor)
Han fick vackert visa sin legitimation för tjejen i kassan och jag skrattade lite för mig själv på sidan av.
Sa när vi gick ut att jag hade kunnat köpa ut åt honom om han inte hade sitt leg med sig.

Förra gången han fick visa leg på bolaget sa  han till hon i kassan att
- Har du så dåligt omdöme att du inte ser att jag är bra mycket äldre än 25 så tycker jag inte att du borde sitta här och sälja alkohol till folk!

Nä man får vara försiktig med vilka "komplimanger" man ger honom😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar