Summa sidvisningar

fredag 19 januari 2018

Äntligen tillbaka!

 Som jag längtat!!
Äntligen tillbaka på jobbet efter alla veckor med sjukdom hemma.
Nu får jag bjuda mina saknade vänner på lite hembakat till kaffet igen.
 Hemma har det varit full rulle som vanligt.
Haft besök av tjejerna och det blev trångt i badkaret när alla skulle bada😊
 Jag och Fabian älskar snön som kommit och vi är ute så mycket det bara går.
 Såhär mitt i stan brukar det vara klent med snö.
Men nu är snödrivorna riktigt höga och man kan åka pulka hur bra som helst.
 Jag som älskar att skotta snö har tur som får göra det på jobbet.
Det ska vara raka fina kanter och snygga jämna vallar👍😃
 Den lilla "störningen" har jag nog fått från min pappa.
Min bror är likadan.
När vi var var små och byggde snökojor i drivorna så var pappa genast ut och jämnade till drivorna efter oss när vi lekt klart😂
Jag var nästan lika mot mina barn också.
 Nog är det väl bra vackert med all snö❤
 Kyrkan på stora torget lyste upp så fint.
 Är man ute mycket så blir man också trött.
Fabian satt och lekte med duplo och det blev plötsligt så tyst.
Lilla skrutt hade somnat mitt i byggande❤

 Jag har förnyat Fabians garderob med lite hemsytt.
Han fick ju sånt fint dinosaurietug av Elin i julklapp.
Jag har fått lova att sy två tröjor för att kunna tvätta den ena när den blir lortig.
Han är verkligen tacksam att ge tyg till och sy kläder åt😃

 Vi har börjat piffat hans rum också.
 Det ser ut som att vi bor i Jurassic park snart😂
 Gardinerna ska kortas av men jag måste göra det när Fabian inte är hemma för jag får inte ta ner dom😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar