Summa sidvisningar

torsdag 28 december 2017

Så jäkla skittråkigt!

 Febern härjar fritt här hemma.
Min ligger på 39,4° och Fabians på 40,3°.

Tur att Robert klarat sig än så länge och kan ta hand om oss.
Har känt mig svimfärdig bara jag gått upp en liten stund.
Har mest bara legat hela dagen.
 Vi som planerat och bokat in så mycket kul i helgen...
Vi skulle åka till Stockholm imorgon och bo på hotell 2 nätter.
Träffa gudmor Elin och gå på Skansen tillsammans.

Nu blir det inget alls...
Bara ligga hemma och vara sjuk och tycka synd om sig själv.
Det måste vara en mansförkylning jag åkt på för såhär dålig har jag inte varit på många många år...

Men mest tycker jag synd om Fabian som blir sjuk stup i ett.
Han hinner inte ens bli riktigt frisk innan han blir sjuk igen stackarn❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar