Summa sidvisningar

fredag 1 december 2017

Kul både ute och inne

Fabian har mycket hyss för sig.
Igår när vi kom hem gjorde han om i köket lite.
Vet inte om det var för att underlätta för mig så att jag ska hitta sakerna lättare eller om han helt enkelt tyckte att det blev snyggare bara.
Alla lådor och skåp skulle vara öppna.
Själv tyckte jag att det mest blev rörligt och trångt😅
Rörigt och trång, det temat har fortsatt även idag.
Idag byggde vi koja under köksbordet.
Han satt där inne med sina stora gosedjur och en ficklampa och hade mysigt😊
I flera timmar fick han vänta på att Selma skulle komma in och leka.
Fabian är uppe före tuppen och Selma hon tar gärna sovmorgon😅

Älskar den här bilden som Fanny tagit på Fabian med min kamera❤
Helt underbara😍 världens finaste kille❤
Som ibland håller igång tills han slocknar mitt i sista pusselbiten😂


Vi har varit ute och lekt i den fina snön som kommit.
Att kasta snö på oss det tycker han är kul😃

Fanny fick "lite" snö på sig när hon skulle försöka ta kort på Selma.

Selma som plötsligt blev hund och kom krypande med en pinne i munnen😂
Man har aldrig tråkigt med dessa två som sällskap.
Lilla Lovis hon somnade skönt i vagnen medan dom andra lekte.



Fabian känner inte varken kyla eller värme riktigt och kan vara ute hur länge som helst.
Selma är en liten fryslort och vill gärna gå in efter nån timme ute.


Efter mycket om och men och en tripp förbi tågstationen så fick vi med oss även honom hem.

Det är så vackert ute med all snö på träden.
Hoppas hoppas den får stanna kvar nu.

Imorgon ska vi på dop.
Då ska Fabian få finkläder på sig😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar