Summa sidvisningar

söndag 31 december 2017

Ja men gott nytt år då....

 1972 då var jag två år gammal och lika stor som en flaska🍾
Betydligt piggare då än nu😊

Influensan håller i sig och jag ligger fortfarande helt däckad sen i tisdags.
Elin som fyller år idag får bli firad en annan dag.
Hon är också sjuk.
Precis som Fabian, Selma och Lovis.
 I fredags var vi upp till akuten för att kolla så jag inte åkt på lunginflammation då jag hostat blod.
Som tur var hade jag inte det utan det är influensan jag åkt på och antagligen hostat sönder blodkärl i halsen.
I 5 dagar har jag haft över 39° i feber.
Knappt så benen bör mig när jag ska upp på toaletten.

Har hostat så jag är så öm i revbenen att jag knappt kan hosta längre.
Fira nåt nyår blir det knappast.
På sin höjd att jag orkar ta mig till soffan och spela bingolotto.
 Fabian har över 40° i feber han med plutten.
Vi har mest legat i sängen båda två och sovit till och från.
Robert passar upp på oss dygnet runt som tur är❤

Men önskar er alla ett riktigt Gott nytt år!!
Måste nästa börja bättre än det här slutar ♡

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År!! Jag hoppas verkligen att du snart blir frisk igen!! Kram, Karin.

    SvaraRadera