Summa sidvisningar

tisdag 7 november 2017

Feber och kladdkaka

 Idag är det ju kladdkakans dag.
Det var med andra ord inget snack om saken vad jag skulle bjuda på till kaffet på jobbet.
Det blev kladdkaka med hallongrädde.
Mycket gott och mindre nyttigt....

Fabians inskolning på på dagis får skjutas upp ytterligare.
Han har feber är förkyld och har antagligen ont i halsen också.
Han dreglar massor och börjar tappa rösten.
Sover om möjligt ännu sämre på nätterna då han sover oroligt och är tät i näsan❤

Jag är lite mer uppåt idag.
Bilen är lagad och framförallt ser jag mycket bättre🤓
Jag har fått mina nya glasögon och slipper nu tappa glaset så fort jag gör en hastig rörelse eller böjer mig fram.
Nästa grej som jag behöver kan vara tänder.
Igår fick jag mig en smäll med en bil rätt på läppen så jag började blöda.
Trodde tänderna skulle trilla ur.
Han menar ju inget illa men det går lite väl våldsamt till ibland.
Och utan som helst förvarning smäller det till bara.

Nåja jag har tänderna i behåll och jag ser även bra så de hade kunnat vara värre 😊
Nu hoppas jag bara att Fabian blir frisk snart.
Känns som att han varit sjuk hela hösten  lilla stackarn❤

2 kommentarer:

  1. Fina glasögon! Du passar jättebra i dem! Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Karin! Jag trivs jättebra i dom 😊 det hör är titanbågar så dom håller för lite hårdare tag också😃🤗

      Radera