Summa sidvisningar

onsdag 8 november 2017

Bästa vantarna och godaste bakverket

 Idag har det bakats på Träffpunkt Vandraren.
Mina vänner får önska fika och då står päronbiskvier högt i kurs.
 Jag förstår dom för att dom är verkligen sjukt goda.
Lite tidskrävande och pilliga att göra men lätt värt när dom är klara😁
Dom njöt lite extra vid kaffet idag tror jag😊

 Jag är usel på att sticka och virka.
Inte min grej alls.
Men mamma hon är en hejare på att sticka.
I förrgår var jag och köpte garn åt henne då jag ville ha ett par vantar i reflexgarn.
Igår hade hon gjort klar dom och idag kom hon hem med dom.

Jag älskar alla smarta grejer med reflex som kommer.
Nedersta bilden är tagen med blixt så att reflexen syns riktigt.
Jag ska sy mössor till flickorna och göra tofsar av reflexgarn.

Men visst blev mina väntar snygga😊
Fabian ska också få ett par fast i annan färg.
Vi har världens snällaste mamma/mormor ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar