Summa sidvisningar

tisdag 10 oktober 2017

Nu är det inte roligt längre

 I lördags gjorde vi en snabbvisit på marknaden i Rättvik.
Var tvungna att köpa rullar med plastfolie till vår behållare
 Vi hade Alice med oss då Elin jobbade och sen är hon så rolig att få låna ibland.
 Hon är så snäll mot Fabian och frågar han om hon ska hjälpa han när det är nåt han inte klarar av❤
Som att tvätta honom på ryggen när dom badar.
Fast det var inte så uppskattat av honom😊
Fabian har varit piggare i helgen efter penicillinet.

 Jag fick en stund för mig själv när Robert var hemma och hann sy färdigt ett babynest till min kusin som ska bli mormor.
 Förra veckan när jag var ensam gjorde jag ett storkok på potatis och purjolöksoppa och levde på.
Den här veckan har jag gjort en kycklinglasange.
Inte kul att bara laga mat till sig själv.
Robert är i Uppsala den här veckan också.
 Mamma är beordrad att ta det lugnt för sitt öga fortfarande.
Vi har varit hem med matlådor till henne då hon inte kommer ut och kan handla själv.
Hon har gjort laseroperation på ögat och ska göra det en gång till här i Falun.
Har hon tur slipper hon åka till Örebro.
 Vi passade på att leka i sandlådan lite och få lite luft när vi var hem med mat till henne.
Igår kväll hade Fabian feber igen...
Han var vaken från 3 i natt tills i morse när vi skulle till vårdcentralen igen.
Hoppas innerligt på lite sömn i natt.
 Nu är jag ordentligt trött på dessa sjukdomar som avlöser varandra hela tiden....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar