Summa sidvisningar

fredag 15 september 2017

Sjukhus, räkfrossa och fullt hus

 I veckan var det min "tur" att besöka lasarettet.
Jag gjorde en datortomografi på magrn för att kolla musklerna och om jag har några bråck.
Fick sitta en timme innan själva röntgen och dricka en kontrastvätska.
Den smakade inget speciellt som tur var så det gick bra att få ner.

Om två veckor ska jag till kirurgen igen för att träffa läkare.
 Måste bara visa vilka bra skor jag köpt.
Jag gillar att synas i mörkret när jag är ute.
Det retar mig enormt när jag själv kör bil och folk inte har reflexer eller annat så dom inte syns i mörkret.
Jag har reflexjacka och nu även skor som lyser upp så jag syns extra bra när jag går hem från jobbet.
 Jag och Fabian låg i sängen på mitt syrum häromkvällen och myste.
Jag älskar när han tar sin lilla mjuka hand i min❤

 På jobbet dukade jag upp till räkfrossa med diverse godsaker.
 Det blev fullt hus och vi hade en riktigt trevlig kväll med sång, skratt och musik.
 Såhär fint går det tydligen också att göra med sina räkskal när man ätit färdigt😊

 Hemma har det varit full fart idag.
 Vi skulle vara barnvakt till flickorna medan Fanny och Jesper gick på bio och såg filmen Det.
 Det blev fullt hus då även Elin, Rasmus, hans flickvän och så Felix kom hit.
Det var bara Alice som fattades.
Men henne får jag träffa på söndag dag.
Då ska hon vara hos oss när Elin jobbar.
 Vi åt tacos allesammans sen var det bara bus som gällde.
 Nu sover Fabian sltt i soffan bredvid mig.
Bär in honom till vår fast han fått en ny på sitt rum.
Alltid när han vaknar på natten där och kommer in till oss så ska han inte sova mer utan upp och leka.
Lättare att få honom och somna om han vaknar till i vår säng....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar