Summa sidvisningar

måndag 14 augusti 2017

Slut på semestern

 5 veckor går fort.
Alldeles för fort.
Men jag klagar absolut inte.
Har haft en alldeles fantastisk semester och det var så himla kul att komma tillbaka till jobbet och träffa mina vänner igen.

Dom kan då verkligen konsten att få en att känna sig välkommen tillbaka också.
När jag kom in på jobbet stod en bukett med blommor, en fin lapp och en kexchoklad på bordet ❤
 Den här nyklippta stora killen växer så det knakar.
Har haft kontakt med habiliteringen igen.
Ibland måste jag verkligen lägga band på mig själv för att inte brusa upp och bli otrevlig.
 Skickade ett mejl för två veckor sen som jag fick ett autosvar med bara ett Hej på.
Tog då förgivet att personen jag sökte hade semester och lade inte så mycket vikt på det.
Veckan efter ringer Robert och söker personen jag mejlat.
Hon är då tillbaka från semestern och den han pratade med skulle lämna ett meddelande till henne.

Hörde inget på hela veckan så idag mejlade jag igen.
Fick ett fräsigt svar tillbaka om att hon varit på semester och fått både mitt förra mejl och Roberts meddelande.
Kan man inte bara kort svara och säga det då så slipper jag vara "tjatig" som hon uppenbarligen tyckte!
 Vi ska träffas och göra en uppföljning om Fabian.
Skulle ha gjort det innan semestern men just det datumet vi fick hemskickat av dom kunde varken jag eller Robert.
Har pratat med specialpedagogen och vi kom då överens om att vi skulle ordna allt och träffas efter alla semestrar.

Nu fick den här andra det att låta som att vi hade tackat nej till tiden vi fått och fick skylla oss själva.
Men vi har ju faktiskt ett liv och jobb att sköta vi också.

Så nu har jag gnällt av mig lite....

Nu väntar jag bara på att världens mest envisa pojke ska somna så man får lägga sig själv.
Vi måste nog kanske tänka över det här med att ta hjälp och få honom att slappna av och somna på kvällarna.
Det spelar ingen roll om han varit vaken och hållit igång hela dagen eller sovit en timme.
Han somnar sällan före halv tolv på kvällarna.
Ska man som Robert upp klockan 03 för att åka till jobbet är det inte så himla skoj.

Det blev visst lite mer gnäll ändå 😉

Det är tur att han är världens sötaste och underbaraste lilla pojke.
Mest älskad i hela världen❤

2 kommentarer:

  1. Jag ger inte mycket för dom där, så jag förstår dig helt och fullt!
    Jag vet inte om jag och Fabian går på samma ställe men dom är bara där och lyfter lite lön känns det som. För att dom måste! Förlåt, men jag finner inga ord. Om dom behandlar mig illa, okej. Men ett litet barn borde dom väl hjälpa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men va ledsen jag blir❤ dom ska inte behandla någon illa, oavsett hur stor eller liten man är❤ kram på dig!

      Radera