Summa sidvisningar

onsdag 9 augusti 2017

För gammal för det här

 Vi har blivit rätt duktiga på att få in motionen i vardagen den här sommaren.
Vågen har pekat neråt för oss båda, det brukar ju annars vara ganska lätt att den drar iväg uppåt på semestern och sommaren.
 Igår hade vi Selma och Lovis här.
 Dom sov i omgångar mellan allt bus 😴❤
 Fabian har blivit förstoppad....
Vi fick i alla fall utskrivet Movicol Junior igår och Resulax så nu gäller det bara att försöka få proppen att släppa.
Förstoppning innebär alltid en massa annat krångel.
Som till exempel ingen eller dålig sömn.

Kom i säng i 24 tiden.
Blev väckt 02:30....
I 6 tiden somnade han till slut om för att sen vakna strax efter 8 igen...
 Fick en underbar bild skickad till mig igår av min gamla dagmammas dotter.
Jag 2,5 år äter kräftor 😊
 Åter till den lilla marodören.
Jag var trött så ögonen blödde och hade ingen alls lust att gå upp efter nattens tjohej.
Då står han och drar mig i fötterna ändå tills jag kliver upp....

Nu hoppas jag att vi får fart på lilla magen.
Idag drar vi nämligen på en sista minuten till Tallinn och avslutar vår semester med den.
Känns som jag skulle kunna åka den själv och sova i två dygn😴

1 kommentar:

  1. Åh så härligt med Tallin, ni får ha så mysigt och hoppas lilla sötnöten blir bra i magen. Ni får ha det så mysigt. Stor kram till er alla <3

    SvaraRadera