Summa sidvisningar

tisdag 25 juli 2017

Mera Gotland (bildbomb)

 Kan inte se mig mätt på bilderna från härliga Gotland så här kommer "några" tagna med systemkameran.
 Vatten, sand och sten, ja då är Fabian nöjd.
Mest nöjd är han nog ändå över att ha sin bästis mormor med sig💓
 Den enda som vågade doppa sig riktigt under veckan var Robert.
Alldeles för kallt för min del.
 Stannade till på en av alla gårdsbutiker som fanns överallt på ön.
Färskare grönsaker än såhär får man nog bara om man odlar dom själv.

 Vackra rosor och blommor överallt.
Blomsterfloran i dikeskanterna var magiska!
Inte en lupin så långt ögat nådde.
Bara massor med olika blomster i olika färger.
 Ännu en gårdsbutik, lammskinn såldes på de flesta ställen.


 Vackra utsiktsplatser överallt vart man än åkte.





 Dom hade till och med gjort trappor åt korna så dom kunde gå ut
👇
 Tanter, dom gick säkert instängda mellan både mur och taggtråd!

 Vackra Visby💓

 Cykeltaxi och små fina gränder.


 Stenar fanns att plocka överallt.....









 .....ännu mer sten att kasta.



 Vi gick massor varje dag.
Man ser så mycket mer då.
 Almedalen.

 En svalkande öl på stora torget i Visby.
Spanade efter kändisar hela veckan men såg inte en enda😜


 Två svarta figurer, en spanar inåt och en utåt.







 Bilderna får tala för sig själv.




 Pappa och Fabian spanar ut över havet från varsin sten.





 Inte bara Fabian som gillar sten, även jag fast jag fotar hellre än kastar dom.


 På gården där vi bodde hade Fabian massor med saker och leka med.



 💓💓💓






 Det hör var något av det vackraste på Gotland.
Alla fält med massor av vallmo på!
 Tror jag ska trycka en tavla av nån av dessa bilder.



 Så Mycket Bättre huset var skoj att se.

 Ville inte gå in och fota när folk satt där inne och åt.





 Mina fina pojkar





 Selfiekungen👇

 Kolla in det röda huset alldeles vid kanten.
Jag vet inte om jag skulle våga låta mina barn springa runt där och bada i bassängen som står alldeles nära stupet.

 Fina Gotländska djur.








 Och så denna hisnande utsikt överallt.


 Och världens bästa Fabian!
💓

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är att fotografera. Jättefina bilder!!. Ni ser ut att ha haft det underbart. . Mvh linda

    SvaraRadera