Summa sidvisningar

torsdag 13 juli 2017

Läkarbesök och kameler

 Ja då var det gjort.
Jag var inställd på att inte få någon hjälp med min mage men helt kört är det dock inte än.
Men jag fick berättat för mig att landstinget gör inte såna operationer som jag behöver längre.
Man måste alltså bekosta den själv.
Men eftersom jag har så ont i rygg och mage så ska jag få göra en datortomografi för att kolla riktigt att jag inte har bråck i magen.

Dom tog även (ytterst lite) hänsyn till min situation hemma.
Jag har ju redan blivit omplacerad på jobbet då jag inte klarar tyngre lyft.
Men jag kan ju inte gärna byta familj på grund av det.

Hoppet är det sista som överger en så jag hoppas att det inte är helt kört för min del...
 På eftermiddagen var vi och hälsade på Roberts arbetskamrat som har kameler och en massa andra djur.
 Små söta hästar, får, kanin, höns och kossor.


 Kossor som nyss fått små söta kalvar.
 Jag höll mig dock på ett säkert och tryggt avstånd från dom.
 Men Fabian var tuff.
 Han tog Sören i handen och gick in till korna utan problem.
Man kanske ska lämna staden och flytta ut på landet istället 🐫🐑🐄🐎🐖🐔

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar