Summa sidvisningar

onsdag 21 juni 2017

En hjärtskärande ledsen Fabian❤

 Han älskar verkligen kepsen han fick i Furuvik.
Nästan så den ska sitta på när han ska sova😊
 I måndags var det en himla skön dag. Varmt ute redan på morgonen.
 Vi packade matsäck och badkläder och gick upp till Lugnet för att bada.
 Han verkligen älskar att bada.
Men på badet fick solhatten sitta på och kepsen ligga åt sidan för att inte bli förstörd.

 Förstörd blev nästan min matlåda.
Eller jag fick lite mer grönt än jag önskade i min sallad.
En näve gräs kom flygande helt plötsligt😃
 Jag har aldrig haft så skrynkliga fötter.
I tre timmar stod jag där i vattnet och passade på Fabian som njöt för fulla muggar.
 Vi gick direkt från baden till tandläkaren.
Gick en liten omväg för att få mig en promenad efter att ha stått i vattnet i timmar.
Plötsligt upptäcker vi att Fabians keps som han haft i handen är borta.
Han blev så ledsen!
Helt förtvivlad❤
Slog sig på huvudet, tårarna sprutade och han skrek och grät.

Vi fick vända och gå tillbaka snabbt.
Mötte en tjej och frågade om hon sett en färgglad keps efter vägen.
Med propeller? Frågade hon.
Jaa, svarade jag.
Den ligger på en sten längre bort!

Vi sprang dit och Fabian gŕät högt hela tiden.
Han var så himla ledsen.
Så fick vi syn på kepsen som låg på en sten längre bort!
Då sken han upp, klappade sig på huvudet och klappade händerna och gråtet byttes ut mot skratt.

Älskade lilla pojke❤
Han var duktig hos tandhygienisten och om tre månader ska vi dit igen.
Vi fick en liten spegel med oss hem för att kunna vänja honom med den hemma till nästa besök.
 Allt radas fortfarande upp i fina rader när han leker😊
 Var ner på stan igår morse innan dom öppnat.
Nån måste ha väntat länge på att gallerian skulle öppna.
Endast skorna stod kvar....

Blev en liten motionsrunda när jag kom hem från jobbet idag🏃👍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar