Summa sidvisningar

söndag 11 juni 2017

Billig mat och nöjen för stora och små

 En alldeles överlycklig Fabian bland alla sina smoothies 😊
 Beställde hem mat från matsmart.se
 Har aldrig testat de tidigare men Det kommer att bli fler köp därifrån garanterat.
Det är kort bäst-före-datum på varorna men absolut inget fel på dom.
12-pack smoothies för 59:- och gröt för 5:- paketet är ju perfekt!

 Jag måste lära mig att när Fabian är nöjd och leker bra för sig själv då är det oftast nåt tok på gång.
Som här.
Han kom och hämtade oss och skulle visa oss vad han gjort.
Jag trodde han var på sitt rum och lekte men han hade hämtat saker från var stans och lagt in i duschen😂
Han skrattade och var så nöjd när han visade oss vad han gjort.
Det var skor blandat med leksaker, kläder, gröt och annat.
Älskade lilla busplutt 😃❤

 På stan har det varit Å-fest i helgen.
 I parken nedanför polishuset fanns flera olika hoppborgar för barn.
Det var så bra för i ett tält var åldern max 6 år och där kunde Fabian och Selma leka.

 Så kul dom hade där. Inga större barn som hoppade omkull dom heller utan lugnt och bra.


 Söta Lovis börjar bli en stor tjej hon med och kan sitta med vid bordet.
 Vi blev hastigt med biljetter till Håkan Hellström.
En kusin till mina stora barn ju de inte gå och skulle sälja sina biljetter.
 Robert är ett stort fan av Håkan och har alltid velat se honom live.
Fanny erbjöd sig att vara barnvakt och så till oss att köpa dom.
Det kunde vi ju inte tacka nej till så så fick det bli.
 Vi gick i sällskap men systern till hon vi köpt biljetterna av.
 Jag själv är inget större fan av Håkan men vad gör man inte för sin man❤
 Vädret var underbart och kvällen var varm och skön.
Vi bodde på hotell bara 5 minuter från stadion.
På vägen dit köpte jag mig en regncape för säkerhets skull då dom varnat för regn.
 Måste säga att jag gillar Håkan bättre nu än innan.
Man rycks ju liksom med i den härliga stämningen som blir.
Alla lyriska, lyckliga människor som är där för att se sin idol.
En idol som sprider en enorm kärlek omkring sig.
Robert fick så mycket konstiga och tokiga kommentarer när han skrev att vi skulle och se Håkan.
Det var allt från vad har du för fel till stackars er.
 Men inget spöregn i världen fick hans trogna fans att svika eller på dåligt humör.
 Tvärtom, det dansades om sjöng som aldrig förr.
Min regncape var jag enormt tacksam för.
Robert var blöt (läs dyngsur) ändå in till kallingarna 😂
Men lika glad för det!
 Håkan har en väldigt egen stil på både texter, sång och röst.
Kanske därför som folk stör och retar sig på honom.
Men lyssna på hans texter.
Alla borde ha en liten släng av Håkan i sig.
Då fanns inga krig i världen.
Sen gillar man faktiskt olika.

Jag kommer inte att börja lyssna på hans låtar bara för att jag sett hans konsert, men jag har fått en helt ny syn på honom som artist.

Konserten fick avbrytas en dryg halvtimme på grund av åska och blixtar.
Men så fort de slutat körde dom igång igen.
Regnet det höll i hela kvällen.
Vi hade en alldeles underbar kväll trots allt och vi stod och dansade i regnet i över 2 timmar.

 På hotellet togs dom dyngsura kläderna av och hängdes på tork.
Vi hade varsin morgonrock att krypa in i.

 Sen sov vi hur bra som helst i den sköna sängen.
Vilken lyx att få komma iväg såhär på tu man hand ibland.
Det behövs verkligen❤

 Vi vaknade vid 8 och efter att ha dragit oss en stund så gick vi ner och åt frukost.
Det bästa av allt med att bo på hotell😃👌

 Man vaknar även snygg på hotell!
Trots att man lagt sig efter en kväll med ösregn😂
 Vi tog en tur på stan då vi inte behövde vara ur rummet förrän kl 18.
Men så länge var vi inte kvar.
Vi längtar hem till vår lilla pojk där hemma.
Det har gått bra förutom när han skulle äta.
Då fick dom ringa oss över Facebook så han såg oss och då kunde Fanny mata honom❤

Så tacksam att mina stora hjälper oss med honom.
Mormor har varit där och hjälpt till hon med❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar