Summa sidvisningar

onsdag 31 maj 2017

Det gjorde vi bra!!

 Idag har vi verkligen utmanat oss själva genom att ta oss igenom milen i Blodomloppet.
Meningen var att jag Fanny och Robert skulle kämpa tillsammans.
Men Robert är dålig i sin mage så han fick stå över.
Mamma och Fabian gick 5 km.

Vi var anmälda genom vårt assistansbolag och vi letade som galningar efter dom innan start då dom hade våra nummerlappar.
Hittade dom några minuter innan start som tur var.

Jag hade två nummerlappar på mig.
En på bröstet och en på ryggen.
Trodde att det var Robert jag hade på ryggen så jag så att jag skulle vara före han i mål i alla fall.

Fanny var grym!
Jag pushade henne några gånger och hon gav gärnet!
Vi armkrokade in i mål, Fanny hade såna skavsår att hon knappt kunde gå.

Jag var förvånad över hur pass pigg jag var och orkade mer än jag trodde.
Det roligaste var dock när vi skulle kolla tiden.
Jag kom SIST i mål!
Fanny var först!
Det var hennes lapp jag haft på bröstet och min egen på ryggen😂
Igår var jag och tog en massa prover om levern.
Får se vad dom säger sen.
Hoppas det inte är nåt tokigt.
Ska försöka komma igång och springa mer.
Det är så himla skönt bara man kommer igång.
Det kanske blir bättre av bara det❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar