Summa sidvisningar

söndag 16 april 2017

Vilken jävla natt!

 Har en app som jag ställt in på att försöka gå 10000 steg varje dag.
Skönast är att ha dom gjorda på morgonen.
Då blir resten av dagens steg en bonus.

Någon såg ut att ha tömt sjön Runn på vatten efter strandkanten där jag gick.
Det var en kall men fin morgon och ljudboken i öronen gör att man kan gå hur långt som helst.
 På eftermiddagen var vi bjudna på påskmiddag hos Roberts föräldrar.
 Hans mamma är grym på att laga mat!
 Man åker aldrig hungrig hem därifrån.
 Allt var frid och fröjd när vi gick och lade oss på kvällen.
I fyra tiden på natten vaknade jag av ont i magen.
Låg kvar och tänkte att det skulle gå över.

Det blev bara värre och värre och till slut gick jag upp.
Jag hade fått ett gallstensanfall!
Har inte haft det sen jag gick med Fabian vad jag kan minnas.
Nåt mindre möjligtvis.
Runt kl 5 väckte jag Robert för då började det bli outhärdligt ont.
Han hade som tur var medicin kvar sen han hade gallsten.
Tog en sån och en halvtimme efter hade det släppt så pass att jag kunde somna om.

Men hur typiskt är det!!
Om 17 dagar åker vi till Rhodos!
Sist vi var utomlands låg Robert sjuk i gallstensanfall halva veckan.
Nu ska vi vara borta två och jag vill INTE behöva uppsöka sjukhus där!

Hoppas innerligt det var en engångsföreteelse.
Nu ska jag och Fabian gå ut och samla ihop 10000 steg igen.
Sen kommer Fanny och tjejerna hit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar