Summa sidvisningar

måndag 24 april 2017

Magsjukan på besök

Sådär, då var bloggen låst och jag kan skriva precis vad jag vill utan att bli ditsatt för nå.
Eller....😉
Fick påhälsning av magsjukan igår morse.
Vaknade kl 05 av en spya i hela sängen.
På eftermiddagen blev Robert också dålig och kräktes.
Hoppas innerligt att jag klarar mig!
Chockade kroppen med ett träningspass på gymmet idag.
Körde 30 minuter crosstrainer och sen muskler och Mammamage övningarna i appen.
Så förbaskat trött på att vara fet!
Inget händer fast jag tänker på vad jag stoppar i mig och rör mig varje dag!
Det är ju nästan så man önskar sig mask i magen fast det värsta jag vet är just mask😝
Hade lagat världens godaste mat idag.
Hemgjorda köttbullar i gräddsås med hemgjort potatismos till det.
Fabian som fick magsjuka igår och kräktes ner hela sängen, sig och Robert har varit piggare idag.
Så pigg att han ville ha mat och det fick han såklart, samma som oss.
Han åt ett par tuggor, klappade sig på bröstet och gjorde tecknet för gott.
Sen kräktes han över hela bordet, sig och Robert...

Jag har så förbaskat svårt för spyor!
Fick ta på mig handskar och munskydd för att kunna ta reda på det.
Robert tog med sig Fabian in i duschen för andra gången för att tvätta av sig 
alla spyor.
Han sov efter att han spytt ner sig och duschat.
Sov i flera timmar lilla plutten💓
Imorgon ska jag lyxa till det och fixa mina fötter.
Fick presentkort i julklapp av vännerna på jobbet.
Har även epilerat benen (utan att fastna med epilatorn i håret),
färgat håret och smort in mig i brun utan sol som jag vann förut.
Nu är jag redo för att åka på semester!
Bara 9 dagar kvar nu🌞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar