Summa sidvisningar

torsdag 27 april 2017

Laddar inför semestern

Har fått hem nya bärselen till Fabian. Den räcker ända upp till 27 kg så den kan vi ha ett bra tag till. 
Han satt så bra i den att han vägrade gå ur. Fick gå runt och bära omkring hör hemma😊
Igår hade vi pubkväll på jobbet. Vi hade den tillsammans med träffpunkten i Hosjö. 
Robert var snäll och hade fixat buss på jobbet och körde mina vänner både dit och hem trots att han jobbat själv sen 04 på morgonen.

Vi hade bakat pizza med recept från Mandelmans. 
Det var en vit pizza och en vanlig med ost och skinka.
Levande musik och dansgolvet var fullt.
Så oerhört uppskattat blev det!
Idag har jag jobbat sista dagen före semestern.
Firade det med lite rosé och packa resväskan.
Nu börjar det kännas att det närmar sig.
I förrgår var jag och fick mina fötter fixade. Hade presentkort på fotvård med meditativ massage.
Herregud så skönt!!! 
Så fick jag även naglarna målade😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar