Summa sidvisningar

torsdag 13 april 2017

Godaste påsklunchen!

Har haft påsklunch på jobbet idag. 
Fick som tur var hjälp av Fanny och en av mina vänner
där ute. Utan deras hjälp hade vi nog fortfarande väntat på att få äta.
Tar mig lite vatten över huvudet ibland då jag alltid vill göra det där lilla extra.
Oftast gör jag något som jag aldrig gjort innan också, sånt som jag tycker ser gott ut.

I år hittade jag den här cheesecaken på Jennys Matblogg.
Precis lika god som den ser ut!
Receptet hittar ni HÄR
Förra året gjorde jag den här silltårtan som dom hade som önskemål i år igen.
Också fantastiskt god och receptet på den hittar ni HÄR

Gjorde en egen skagenröra och hade på några ägghalvor.
Receptet på den finns HÄR
På dom andra ägghalvorna hade vi en klick majonnäs, stenbitsrom,
räkor och en dillvippa.


Fick hjälp med dukningen medan jag skalade potatis och fixade det sista
som skulle fram på bordet.
En god Janssons frestelse, köttbullar och prinskorv så en enormt god
inlagd sill som min vän på jobbet gjort.

Kom hem till en slagen hjälte som haft bad idag på förmiddagen och sen busat
med farmor och farfar på eftermiddagen.
Fick ett påskägg av snälla chefen med mig hem så nu klarar jag mig i påsk.
Fabian fick ett stort påskägg av farmor och farfar som var fyllt med
två tröjor, sex par strumpor, tre bilar och en massa smoothies.
Han blev överlycklig när han öppnade det och fick se allt som var i.

GLAD PÅSK MINA VÄNNER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar