Summa sidvisningar

onsdag 19 april 2017

Bästa trion

 Jag och Fabian tog oss en morgonpromenad igår morse.
Vi gick upp och hälsade på min älskade kusin på Calimero butiken vid gruvan.

Dom har så sjukt mycket fint där i butiken!
Både till hemmet, barn och kläder.
Har man inte vägarna förbi så har dom en hemsida man kan handla på.

På vägen hem gick vi förbi ett gäng rostiga cyklar.
Dom måste ha rensat ån på cyklar.
De flesta var bara rost.
 På eftermiddagen tog vi bussen ut till Grycksbo för att hälsa på alla mina älsklingar, stora som små.
 Alice och Elin kom och mötte oss vid bussen.
Vi hade ingen vagn med oss så det tar lite tid att gå med Fabian.
Till bussen hemifrån och till resecentrum tog det runt en timme.
En promenad på ca 6 minuter annars.

Man får ha en stor dos tålamod när man är ute med han😊

 När vi närmade oss Elin och Alice hus kom Selma precis hem.
Hon kom springande mot oss och Alice sprang mot henne.
Fabian tog det lugnt han.
 Dom blev så glada att se varandra och drog iväg på äventyr direkt.
 Min älsklingstrio ❤❤❤
 Nästa år kan Lovis vara med och springa runt hon med.
 Då kanske Fabian kan hänga med i hennes tempo då Selma och Alice är lite för snabba för han.
 Tripp, trapp, trull.
 På jobbet idag har jag haft melodikryss med det lokala bandet Blås & Drag.
Älskar deras "turnébuss" , det är en skottkärra dom kör sina saker i till lokalen😂
Jag bjöd på morotscupkakes till kaffet.
 Hade bilen till jobbet då jag skulle iväg på ett möte lite längre bort.
Det fick därför bli en kvällspromenad efter middagen när jag kom hem.
 Imorgon ska den här lilla sköningen till veckans höjdpunkt.
Nämligen bad på neptunbadet, idag fick badkaret duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar