Summa sidvisningar

onsdag 1 mars 2017

Yrsel, blixtar och förkylning

 Här ligger han, världens mest perfekta, söta lilla pojke.....
......som kan driva en till vanvett....
Jag har tålamod men ibland tar det helt enkelt slut.

Det förenklar ju inte direkt att han inte kan göra sig förstådd med ord, eller inte heller förstår allt jag säger.

Jag har trappat ner på min medicin i flera månader och för några dagar sen slutat helt.
Det har känts så bra hela tiden.
Fram tills häromdagen.
Då började det "blixtra" framför ögonen och jag blir yr.

Att man inte får sova riktigt gör väl inte saken bättre.
Robert stackarn fick en timmes sömn i natt.
Han gick och lade sig redan kl 18.
Fabian som prompt skulle ha mössa på sig inne hela dagen slumrade till en halvtimme i soffan och ligger nu vaken och sparkar mig hela tiden fast jag säger till.
Ska väl testa gränserna idag med.
Det är tur man får nån puss mellan sparkarna

Han snorar och hostar och vill inte äta alls.
Han dreglar floder och är väldigt slemmig.
Har liksom inte orken att hosta riktigt.
Vi tänkte ställa in vår efterlängtade och välbehövliga kryssning imorgon.

Men både mamma och Elin sa bestämt att vi ska åka.
Dom har haft hand om sjuka barn förut och nu är dom två vuxna på ett barn i ett dygn så det klarar dom.
Vi får lita på det helt enkelt och försöka slappna av på resan❤

Vi kommer antagligen sova 24 timmar i sträck 😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar