Summa sidvisningar

fredag 10 mars 2017

Sjukstugan fortsätter

 Nu är det inte kul längre.
Vi har varit/är förkylda och krassliga än.
Det går bara runt runt mellan oss och nu blev vi dåliga allihopa.
 Fabian får då i sig lite mat i alla fall, hemlagad god köttgryta som Robert gjorde till honom.
Så underbart skönt att slippa köpa hem och släpa på dessa glasburkar med mat.

 Vi har sovit på olika rum för att inte väcka varandra med nysningar och hostattacker.

Jag, Fabian och hästen har sovit i vårt rum och Robert i syrummet.
I helgen blir det min tur att få sova i syrummet i lugn och ro.

 Idag tog jag och Fabian oss ut en sväng i solen.
 Vi gick förbi leksaksaffären och köpte en pulka.
Men han tänkte minsann inte alls åka nån pulka!
Jag fick åka själv sen hade han den till att lassa snö i.

 Vi byggde en snöhäst eller nåt istället.
 Den gillade han bättre.
Nu ligger han och sover efter lite mat i magen.
Jag och Robert ligger i varsitt soffhörnet och slappar lite vi med.
Det gäller att ta vara på dom lugna stunderna.

Ha en riktigt skön helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar