Summa sidvisningar

söndag 12 mars 2017

En sjujäkla smäll!

Vaknade av en hög smäll i natt!
Vi sover på olika rum så kunde inte fråga Robert om han också hört eller om jag drömt.
Det lät som att nån sköt.
En riktig smäll var det!

Jag gick upp på toan men kunde inte varken höra eller se nåt varken inne eller utanför som verkade konstigt.
Somnade om igen och tänkte att jag måste ha drömt.

Det visade sig på morgonen att Robert också vaknat av en smäll.
Han trodde först också att han drömt.
Han hörde mig gå på toan och tänkte komma in till mig.
Men jag hade börjat snarka bara jag lagt huvudet på kudden igen så han låg vaken i andra rummet en bra stund själv.
Eller ja med en sovande Fabian bredvid sig.

När jag kom ut i hallen på morgonen när vi alla klivit upp såg jag orsaken till smällen.
Ena däcket på vagnen hade smällt.
Det blir en ordenligt smäll, som ett kraftigt pistolskott så det var inte undra på vi vaknat med ett ryck båda två.

Fick bli en tur till Biltema så nu sitter tre nya däck med slang på vagnen.
På den förra gick däcken rätt tätt inpå varandra så det kändes lika bra att byta alla direkt.

Imorgon får vi provköra den ute lite.
Hanns inte med idag.
Nu blir det god natt❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar