Summa sidvisningar

lördag 4 februari 2017

Röj och stök

 Hade pizzalunch på jobbet igår.
Efter jobbet blev det en AW med min käre make.
Mamma var snäll och passade Fabian så vi fick lite tid för varandra.
 Jag åt en clubsandwich och Robert en svamprisotto.
Så en öl till maten.
Så trevligt och så gott!
 Tog en varsin drink efter maten innan vi gick hem också.
Vi har jättekul när vi går ut tillsammans bara vi två.

 Idag har vi Selma hos oss som sover över.
 Var vi ska sova kan man ju undra😂
Dom här två hittar bara på bus tillsammans.

 Så fort jag sätter mig ner eller försöker ta igen mig i soffan så kommer dom alltid båda två.
Dom ska klättra och hoppa på mig men idag satt dom rätt lugnt vid mina ben.
 Vi blev trötta allihopa på eftermiddagen så vi gav oss ut på en liten promenad.
 När vi kom hem var det full fart igen. Denna gång var det sängen som jag och Selma skulle sova i som fick sig en duvning.
Allt låg utspritt på golvet!
Busfrön😂
 Men man blir trött av att busa så lite välling och nedvarvning i soffan gjorde susen.
 En trött fröken somnade sött i min famn❤
Har kollat på "mello" men det var då ingen av bidragen som föll mig i smaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar