Summa sidvisningar

söndag 5 februari 2017

Jag är rik som ett troll

Jag måste vara en bland världens rikaste!
Fem fantastiska barn och tre ljuvliga barnbarn❤

Vaknade upp bredvid den här söta bönan i morse.
Hon har legat precis som Fabian brukar göra och sovit i mitt ansikte.
Måste vara mina mjuka kinder som är sköna att sova på....
 Vi smög in till killarna som vi hörde också hade vaknat.
Efter att ha fått lite frukost i magen åkte vi till Borlänge och handlade.
 Robert skulle jobba sen så han körde hem Selma på väg till jobbet.
 Mamma kom hit och lekte med Fabian så jag fick syn lite.
Gjorde en så mjuk och mysig babyvrap.
 Elin och Alice kom också hit och gjorde oss sällskap.
Elin hjälpte mig lite i syrummet och mamma passade dom små som ville bada😊
 Det har varit mycket bus för Fabian idag.
 Tar på krafterna att vara liten morbror så han somnade i soffan medan jag plockade ihop i köket❤
 Elin bakade en sån god kladdkaka när hon var här.
Med vit choklad och blåbär.
Och så blåbärsgrädde till den👌
Lade sig som bomull i magen....

Imorgon är det nya tag och ny vecka igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar