Summa sidvisningar

tisdag 28 februari 2017

Det kunde ha blivit riktigt dyrt!

 Älskar alla roliga tyger som finns.
Hade jag varit stenrik hade jag haft hur mycket tyger som helst.
Ett par färgglada leggings gör väl vem som helst glad😁
 Nåt som gjorde mig mindre glad var när jag skulle handla till lunchen på jobbet.
Det var tur jag hade koll på priset.
jag tryckte in fast potatis men på lappen som kom ut stod det pepparrot och ett helt GALET högt pris!!
Potatis för nästan 400 kronor var väl lite i saftigaste laget!
Visade tjejen bakom mig vad som hänt och hon lade sina gula lökar på vågen och tryckte på just gul lök.
Ut kom en lapp med sötpotatis och ett helt annat pris än lökarna.
Så när ni självskannar på Ica Maxi håll koll på lapparna när ni väger era varor!!
 På jobbet har jag gjort rent alla termosar på det mest enkla och billigaste sättet.
Kokande vatten och bakpulver är allt som behövs.
Blir som nya!
Inget borstande eller skrubbande utan får bara stå i en timme typ och sen bara skölja ur.

 Skulle ha klippt mig idag men hon som skulle klippa mig var hemma med sjukt barn.
Som tur var fanns en tid efter jobbet igår så jag blev klippt ändå.
Älskar känslan av att vara nyklippt, håret doftar helt underbart och det ser så blankt och friskt ut.

 Frisk är däremot inte Fabian. Han kändes varm igår kväll och hade lite feber.
Den steg under natten och han har varit slö och hängig hela dagen.
 Det har varit en orolig natt med ytterst lite sömn.
 Tur att surfplattan finns. Det har varit tåg  på både tv och plattan samtidigt.
 Lilla skrutten ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar