Summa sidvisningar

måndag 2 januari 2017

Spänningen är olidlig

 Jag borde ha lagt mig bredvid Selma som sover men jag är alldeles pirrig av förväntan och spänning.
Det sista jag hört är att Fanny då var öppen 7 cm och hade fått epidural.
Det började trycka på ordentligt neråt tyckte hon.
Tänk att lilla Semlan snart är storasyster ❤

Glömde blogga helt igår.
jag och Fabian var ju ute och gick i snöovädret igår på eftermiddagen.
Det var mörkt ute men vi syns alltid ordentligt ute i mörkret.
Vi har lysande lampor både på vagnen och våra jackor.
jag i reflexjacka och Fabian hade reflexväst.

Vi skulle gå över vägen vid tunneln vid tiskenparkeringen.
Är ofta olyckor där med gångtrafikanter.
Jag chansar aldrig att bara gå över utan att se att den i bilen verkligen ser mig och stannar.
Det gjorde bilen i filen närmast mig också.
Den i filen bredvid körde bara förbi som ett jihu!
Så gjorde även dåren (idioten) i bilen bakom den stillastående. Körde om som en riktig idiot!

Ser man inte oss när man kör bil ja då ska man f-n inte köra bil överhuvudtaget!!


En annan grej som är kul däremot är nåt vi har att se fram emot om 121 dagar😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar