Summa sidvisningar

måndag 2 januari 2017

Nu händer det grejer

Bakade en kladdkaka igår på lite rester efter jul och nyårshelgen.
Hade i lite blockchoklad och knäck. 
Den blev ful men mycket god.
Serverade med hallongrädde till och bjöd hit mormor på fika.
Sen gav jag och Fabian oss ut på en tur med vagnen.
Det började att snöa rejält så vi var alldeles blöta när vi kom hem.
Men lika glad för det var vi.

Kollade på film när vi kom hem och en trött Fabian somnade i soffan.
Han har blivit så jobbig på nätterna.
När han inte sovit middag så vaknar han oftast på natten mellan kl 20-02 och är vaken i flera timmar framåt morgonsidan.
 Slänger med lite bilder från innan jul som var med i systemkameran när jag laddade upp bilder på datorn.


 Stiliga Fabian på julafton.
 Lika stilig på nyårsafton och då även nyklippt.

 Fanny bländade oss med sin skönhet.


En snorig Selma och en underbar bild på Fabian som Fanny tog med sin nya systemkamera.
Och här är dagens heta ämne!!
Igår började värkarna sätta igång så sakta.
I morse ringde Fanny mig klockan halv sju så jag åkte ut och hämtade dom.
Hon hade ca 6 minuter mellan värkarna.
Har suttit och andats hemma hos oss hela dagen och i lunchtid körde jag upp dom till förlossningen.
Hon var då öppen 3 cm och spänningen är olidlig.
Selma är hos oss.

Hoppas verkligen att det sätter fart nu så att hon slipper kämpa med värkar i tre dygn som hon gjorde med Selma.
Snart är jag mormor för tredje gången!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar