Summa sidvisningar

tisdag 3 januari 2017

Mormorhjärtat svämmar över❤

 Dom här bästisarna kan stöka till dom.
Endast dom själva förstår varandra, ingen av dom pratar men låter en hel massa😁
 Fanny mår oförskämt bra efter förlossningen och lillasyster med.
 På eftermiddagen åkte jag och storasyster Selma upp för att hämta dom och skjutsa hem dom.
Selmas första möte med syrran blev kärlek vid första ögonkastet.
Hon gick direkt fram till Fanny och kramade om lillasyster och pratade en massa goja😊
 Världens stoltaste och sötaste storasyster.


 Lillasyster (fortfarande namnlös) lär nog få utstå en del....

 Tänk att man kan älska en sån liten människa så mycket på en gång❤
 Selma ville ligga i sin vagn och gosa med syrran.
 Jag fick en gosdos jag med. Älskar bebistiden.
Den går så himla snabbt.
Dom är så mjuka och doftar så gott.
Älskar att lyssna på dom lugna snusade andetagen.
Hela jag får ett lugn med en bebis i famnen.
Jag kan sitta så hur länge som helst, annars har jag mest myror i brallan hela tiden och har svårt att sitta still längre stunder.

 Det har kommit en hel del snö på eftermiddagen och det snöar massor fortfarande.
Imorgon blir det att gå ut och leka i snön.
 Tänk att den här lilla godingen blivit morbror för tredje gången.
Världens sötaste morbror 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar