Summa sidvisningar

söndag 22 januari 2017

Har nån sett min tappade sug och energi?!

 Jag har inte tappat min cykel i ån som nån annan olyckligtvis gjort.
Däremot har jag tappat orken, lusten och energin....Har nån sett den så ring eller mejla mig gärna....
 Jag och Fabian var ute och tankade energi häromdagen i solskenet.
Vi gav även änderna lite extra energi i form av kex.

 Fick nästan vårkänslor ute då fåglarna kvittrade och solen sken🌞

 Lekte med lite lersand som Fabian fick på Alice kalas.
Blev i hela köket innan vi var klara.
 Selma kom och hälsade på oss en snabbis medan hennes föräldrar var och handlade.
 Jag har städat bort julen, tog lite tid i år.
Mamma var här och passade Fabian så gjorde vi en tripp till soptippen med allt skräp som blev efter jul.
 Slumrade till igår kväll i soffan med en sovande Fabian och en stor häst över mig.

Trött är mitt förnamn och har varit länge nu.
Jag håller på att trappa ner min medicin och det känns bra.
Har känt mig dämpad i flera år nu. Kommer inte igång med nåt och har ingen go' eller driv i mig alls.

Hoppas kunna få tillbaka lite av mitt driv som jag vet finns där inne nånstans bara jag slutat med medicinen helt.
Längtar efter att bryta ut i gapskratt så att tårarna rinner.
Gillar inte alls att känna mig dämpad och låg av "lyckopiller".

Men dom har absolut hjälp mig också.
Jag jag var på botten och började med dom var dom verkligen till hjälp.
Mycket har hänt dom här senaste åren och jag hoppas att det vänder nu.

Sista året har känts bättre än på länge och jag vet att om 4 år kommer det att se ännu bättre ut.
Just nu ser jag mest fram emot vår semesterresa vi ska göra.
14 sköna dagar att tanka energi på❤🌞🌴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar