Summa sidvisningar

fredag 6 januari 2017

Busfrön och frysgrader

 Det är så skönt att Selma börjar bli sig själv igen.
Hon blev så liten och tunn när hon var sjuk.
Nu har hon fått tillbaka aptiten och det är full fart på henne och hon är högt och lågt.
 Det var -23 ute i morse och i stort sett hela dagen fram till på kvällen.
När jag skulle köra hem Selma i 18:30 tiden då var det bara -3 , snacka om att vända snabbt.
 Efter lunchen som som också gick ner med stor aptit så somnade båda små sköningarna av en stund och jag fick hämta andan.
 Fabian i soffan och Selma i sängen på syrummet.
 Jag har passat på att frosta av frysen idag när det var så kallt ute.


 Stoppade busfröna i badet så jag hade dom samlade en stund😊

 Älskade små bustroll💕
 Körde hem Selma på kvällen då hennes föräldrar saknade henne.
Fanny har varit lite hängig idag.
Haft feber och ont i brösten.
Mjölkstockning är ingen höjdare så hon har fått vila idag.
Lovis har tuttat bra hela dagen och hon kände sig bättre nu på kvällen när jag kom dit med Selma.

När jag kom hem fick jag en god drink av Robert.
Vi kör på lite fredagsmys och har kollat På spåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar