Summa sidvisningar

måndag 16 januari 2017

Bävar inför morgondagen

 Jag tror att Fabian ser fram emot semestern lika mycket som oss. Han har börjat träna på att ha solglasögon på sig.
 Vi fick finbesök idag av Fanny, Selma och lilla Lovis.
Medan dom andra åt i köket så gosade jag och Lovis i soffan❤
 Selma är en sån fin och duktig storasyster.
Idag kollade till och med Fabian på Lovis, han gillar inte små barn.
Tog ett år innan han accepterade Selma, han gillade inte alls henne.
Men idag är dom bästisar 😊
 "Morfar" Robert ville mysa lite han också.

Har haft lunch på jobbet idag med riktigt många matgäster.
Det är kul att dom uppskattar min mat sen är det ju så mycket trevligare att äta tillsammans.
Bjöd på kassler och potatisgratäng med broccoli.

Imorgon blir en både tråkig och rolig dag.
Det tråkiga är att jag ska till tandläkaren och det blir alltid dyrt att gå dit.
Tack och lov så har min skräck för tandläkaren gått över, nu är det mest utgifterna som skrämmer mig.

Det roliga är att jag ska göra fransförlängning på eftermiddagen.
Fick presentkort i julklapp så det blir dubbelt så kul.
Inga utgifter och så blir jag snygg (eller det blir en förbättring i alla fall)
Lite svårt har jag förstås att ligga still dom timmar det tar att bli snygg, men de är det värt😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar