Summa sidvisningar

måndag 23 januari 2017

Är mitt riktiga jag på väg tillbaka?

 Såhär såg det ut när jag kom ner till garaget och skulle åka till jobbet i morse.
Robert hade parkerat vår bil (den lortiga) så bra i rutan.
Men det hade INTE stolpskottet bredvid gjort!!
Jag fick pressa mig in mellan bilarna och släpa min svarta jacka i smutsen för att komma in i vår bil.
Sånt här kan göra mig galen.

Letade febrilt efter en penna i bilen för att skriva en arg lapp om att kanske ta fler lektioner i parkering !!

Och häromdagen drog jag upp mina mungipor åt en tant på parkeringen vid ica maxi.
Bara för att hon såg arg och galen ut.
Jag skulle kanske ha dragit upp mina egna i morse åt mig själv....

Äsch lite arga lappar har väl ingen dött av.
Ska lägga ner en penna i bilen ifall jag skulle behöva nån gång.

Jag var faktiskt snäll idag också och frågade en kvinna i rullstol på Ica om hon behövde hjälp med att ta ner något.
Jag frågar alltid om jag ser nån som kan ske kan behöva hjälp med nåt.
Som att parkera kanske, ska nog börja fråga folk om det med så slipper jag skriva arga lappar och smutsa ner jackan.
 Fick finbesök på jobbet idag.
Fanny och Lovis hade varit på bvc och kollat vikt och längd.
Lovis växer så det knakar, precis som man ska när man är liten.
 Då är det bara gosigt med tjocka fjuniga kiner.
När man är 46 är det inte fullt lika gosigt...


 Fanny tog över mitt jobb och jag gosade med Lovis.
 Inte bara jag som ville mysa bebis heller.
Det är ganska exakt 90 år mellan dessa två damer.
Ganska häftigt va❤
 Tänkte på en sak när jag gick hem från jobbet.
Det är så ljust ute när jag går hem nu.
Vi går åt rätt håll!
Underbart😊

2 kommentarer: