Summa sidvisningar

måndag 19 december 2016

Sämsta snöröjningen i Sverige !?

 I morse gick jag först till Britsarvsgården på en liten utbildning om nya löne- och schemasystemet vi ska börja med.

Men herregud så trottoarerna ser ut!!
Att ta sig fram här med rollator eller barnvagn vore en omöjlighet!
Jag kunde knappt gå själv där i den sladdriga snömodden.

Det kan ju omöjligt vara slut på snöröjningspengarna redan.
Det har ju typ bara snöat två gånger.

Kommunen borde få böta när trottoarerna ser ut på detta vis!
På båda sidor dessutom OCH utanför en skola där många barn går.
BEDRÖVLIGT tycker jag!!
 Lugnade mig med lite bakning på jobbet när jag kom dit.
Vi har haft bingo idag och jag bakade en morotskaka till kaffet.
Julade till den lite med en gran🌲

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar