Summa sidvisningar

tisdag 29 november 2016

Internationella funktionshinderdagen

 Idag gjorde vi det!
Skaffade gymkort!
Äntligen säger jag bara, nu ska vi bara se till att använda dom också.
Inga ursäkter finns.
Gymmet ligger på andra sidan gatan där vi bor.
Fast den här veckan har jag faktiskt några ursäkter....
Robert jobbar kväll och mamma är borta.
Gick ju jättebra att hitta ursäkter direkt 😂
 Hade besök av Fabian en sväng på förmiddagen medan Robert var och besiktigade bilen.
Dom blir så glada mina vänner när han kommer och hälsar på.
Och han älskar dom!
Dom ska rita och leka med honom och det gör dom med.
 Idag har jag gått närmare en mil.
Gick först från jobbet och till knoppen på möte.
Blev lite tidig och lyssnade på sjukt spännande bok så jag tog en omväg.

På lördag tycker jag att alla som kan ska ställa upp i manifestationen för Assistans är frihet.
Det är internationella funktionshinderdagen och på flera städer i landet kommer det att protesteras mot indragningar av assistans.
Alla har rätt till ett värdigt liv❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar