Summa sidvisningar

tisdag 18 oktober 2016

Trötta familjen

 Det har blivit dåligt med sömn sista nätterna.
I morse gick vi upp halv fyra.
Blir ingen längre sammanhängande sömn. Mer en timme hit och dit.

Vi låg hela förmiddagen i sängen på syrummet.
Slötittade på tv och sov en stund däremellan.

Han är så tät i näsan och snarkar och har svårt att andas.
Att få i honom nezeril är en omöjlighet att göra själv.

Fanny var hit en sväng efter sitt besök på MVC.
Lite drygt bara tio veckor kvar nu innan bebis kommer.
Längtar efter att få gosa bebis igen.


 Vad gjorde man utan symaskiner!?
Har suttit där lite idag medan Fabian sov i sängen bredvid mig.

Har lite svårt att bara sy tröjor eller byxor.
Vill gärna att det ska matcha.
Så kul att mixar diverse tyger och ha lite skarpa färger på sömmarna som syns.

Gör alla hans tröjor lite längre så dom i te ska glipa när han sitter i rullstolen.
Blev riktigt nöjd med dessa två set jag gjorde.
 Nu ska jag krypa ner bredvid mina killar. Robert testar att sova inne hos oss i natt. Han har redan sovit nån timme då han börjar tidigt imorgon bitti.
Fabian bar jag nyss in efter att han somnat i min famn.
Ja, jag får förmodligen ingen sovmorgon jag heller.

Så nattinatti på er❤

1 kommentar:

  1. Du får inte glömma det viktigaste?!! JAG är sjuk med.....

    SvaraRadera